2011年9月12日 星期一

2011 Maldives Constance Moofushi Resort ~ 繽紛美麗的海底世界 Part 1


2011 Maldives Constance Moofushi Resort ~ 繽紛美麗的海底世界 Part 1

其實今次在 Constance Moofushi Resort 住左四晚, 在這5日4夜裡, 每日在早上至下午退潮的時候, 都把握時間落水玩浮潛.

我地都係島上 senior water villa 個邊沙灘都浮潛過, 不過個邊冇咁多魚, 水中能見度不高. 反而我地住 water villa 向大海個邊 (不是向水上飛機升降個邊)水退時候, 行到好遠水位都只到及腰, 同埋水中能見度非常高, 簡直可以用清澈來形容. 同埋有好多不同種類珊瑚, 當然有珊瑚咁就一定有很多魚藏身此處.

我地玩浮潛時候每當見到一舊珊瑚, 就會圍住舊珊瑚慢慢觀察, 因為如果你慢慢觀察, 一定會有意想不到的發現 !

今次俾我親眼發現到海馬 ! 海馬真係好得意 !





係大珊瑚裡面, 會發現有好大隻蚌, 呢隻蚌個口好大呀 ! 吾知裡面有冇珍珠呢 ?



細心啲睇, 會睇到珊瑚與珊瑚中間, 有好多細魚仔在其中.......





仲有好多黑白相間的魚 BB..... 真係好得意 ! 佢地好細隻, 好可愛 !





又俾我地發現係一塊大珊瑚下面, 有一條好大的 油 魚追, 嚇左我地一嚇,  呢條 油 魚追 個口好大, 仲可以見到佢滿口尖牙.

呢塊珊瑚係呢條 油 魚追 的屋企, 係呢塊珊瑚另一邊可以見到佢條 油 魚追 尾露左出黎.  我地影完相, 即刻走人, 驚佢會出來咬人.



仲有呢種魚類, 好得意, 一條長形, 係水中靜止不動, 但係發現你望住佢, 佢會慢慢飄遠......



紫色的珊瑚 ! 好靚呀 !



置身其中, 好似一個大的海洋館..... 不過呢度啲魚自由自在得多 !











仲有好似腦形狀的珊瑚.





其實一起身, 水吾係好深 !










很多不同種類珊瑚, 有呢種軟珊瑚.......



又係珊瑚底發現到呢條好大隻眼的雞泡魚......




 ~ 馬爾代夫之旅 ~ 繽紛美麗的海底世界 Part 2 ~  待續.......

沒有留言:

張貼留言