2011年9月6日 星期二

2011 馬爾代夫 Constance Moofushi Resort (Day 3 ~ 鯊魚, 魔鬼魚 及夜釣大魚)


2011 馬爾代夫Constance Moofushi Resort (Day 3 ~ 鯊魚, 魔鬼魚 及夜釣大魚)

Day 3

早上起來清新空氣..... 望住咁藍嘅天同美麗的大海..... 真係要唱下歌仔襯托下悠閒的環境...... 
 




一大清早, 行走在橋上, 俾我發現橋底有條鯊魚BB 在海中暢泳..... 即刻跟蹤住鯊魚BB, 幫佢影多幾張沙龍... 我真係第一次咁近距離觀察鯊魚BB....








直到鯊魚BB 游走很遠.... 先依依不捨去食早餐......

早餐都好多款式選擇......  不過跟據我食足幾日之後, 發現早餐日日都係一樣食物, 反而午餐及晚餐晚晚都有吾同的主題.











食完早餐, 就環島行.... 參觀一下周圍環境.....

島上的游泳池





跟住行左去 Senior Water Villa..... 呢邊退潮的水位好低喎..... 














行完環島行之後, 番間房落水玩浮潛.... 至於浮潛水底世界的照片, 我會係另外一篇 ~ Moofushi Resort 的水底世界送上........

黎到馬爾代夫....真係早上食完.... 就落水..... 再食午餐..... 再落水.... 瞓下午覺..... 食晚餐..... 哈哈哈... 食足幾日... 吾肥就假....

之後幾日早午晚餐.... 我地都好鐘意在呢個露天餐廳亭中進食.... 





因為可以見到魔鬼魚BB, 食食下之際.... 發現有一塊會郁的物體.... 望真啲.... 原來係魔鬼魚BB.... 真係好興奮....








連續幾日都吾客氣咁叫礦泉水飲.......







其實我地連續幾日在呢度食飯.... 仲有原因.... 其實係我地要日日見到佢地..... 先食得落飯..... 哈哈..... 好多鯊魚BB 陪我地食飯呀 .....







食完午飯行番房, 我地就食飽飽..... 原來這裡的魚都要下午開餐架......



食完飯行番房, 我地一定係條橋面坐低睇一大群魚開餐.... 幾乎日日都有飯後節目.....
嘩...... 群魚開餐..... 簡直令到海面波濤洶湧..... 一大群大魚一齊圍捕細魚..... 好似睇緊 discovery channel 咁,  真係一個弱肉強食的世界呀 !!!!





今次我地又帶左個大水泡去玩......
房間內有 wifi 設備.



今晚傍晚訂左酒店活動 ~ 出海釣夜魚 !

晚上六時係碼頭集合出發.......





開左船之後都開始日落......


魚饵係大舊魚肉.......



我就釣到珊瑚一舊..... 我真係吾係幾好意思,

約半小時後..... 有魚上釣......




之後我爸爸仲犀利呀 !!!! 釣到下圖呢條要2 個人先拎得起的大魚呀 !!!! 
我一個人都拎吾起呀.... 簡直係超級重呀 ! 差不多有一個男人肚腩咁大呀 !!!!
簡直非常興奮 !!!




影完相之後... 我地全家人一致決定放番呢條魚回大海....... 因為酒店已經有好豐富自助餐......

我地影低呢張相做留念.... 目送呢條大魚走..... 原本佢好似條死魚咁漂浮.... 後來就忽然生猛潛回大海中....... 


釣魚活動大約1個半小時, 回去吃晚餐.....



呢度餐廳甜品晚晚都吾同...... 好味 !


Day 4 -5 Moofushi Resort 馬爾代夫的水底世界  ~~ 待續

沒有留言:

張貼留言