2011年10月25日 星期二

2011 Maldives Constance Moofushi Resort ~ 繽紛美麗的海底世界 Part 2


2011 Maldives Constance Moofushi Resort ~ 繽紛美麗的海底世界 Part 2

潛潛下, 又俾我見到有海星呀 !!! 好撹嘢 !!! 就係咁open 攤左係珊瑚上面. 好靚呀 !







呢張相我原本見有個貝殼, 就影下啦 ! 放上電腦睇先睇到個貝殼裡面原來有一粒圓形物體.... 吾知係咪係珍珠呢 !!!!





滿滿一座珊瑚山











潛潛下, 發現有隻迷你水母係我面前瓢浮, 我即刻吾敢郁...... 

不過... 呢度一潮漲, 就有好多水母被水流沖埋黎.... 最後我都被水母炸傷左大脾......



炸到成條一排過, 痛到呢....... 



上岸前.... 影到 撻沙.....





係自己間房, 屋前發現有隻八爪魚呀 !!!   嘩.... 八爪魚啲保護色真係同舊石一樣, 吾留心睇係會睇吾到....



發現左八爪魚之後..... 我地潛落水同佢影張相..... 佢即刻變左紅色呀.......





仲將自己逼入石隙中....


傍晚5時多.... 我地係走廊度等魔鬼魚.... 根據我地呢幾日觀察, 呢度魔鬼魚會係傍晚5時多會出現並且游番出大海方向.

俾我地等到呢條背部有藍色花紋魔鬼魚.....





~ 馬爾代夫之旅 ~ 飲飲食食及風景篇 ~ 待續

沒有留言:

張貼留言