2010年4月22日 星期四

2010新春橫行北海道 (Day 5)(下午) 美瑛->網走->知床斜里町


2010新春橫行北海道 (Day 5)(下午) 美瑛->網走->知床斜里町

13/2/2010 (Day 5) (下午)

由美瑛駕車往網走, 全程 238 km, 大約 4個多小時車程.

上午10時由美瑛開車, 我地要下午 2:30 先至到網走.

駕左 4個多小時車, 終於見到網走站啦 !



今日3時大餐係食壽司, 去左這間 " 鮨 [月] "

Joe 話點解門口咁似香港啲公厠 >.<    我就話呢啲係型格設計........



真係好肚餓 ! 唸住食迴轉壽司, 點知待應話可以即刻 order, 師傅即刻做.





好好味的壽司.





係 " 鮨 [月] " 附近, 有幾間大型outlet shop, & 超級市場, 我地就入左好多綠茶貨, 以備這幾日飲用. 離開超市後.
下一個景點係 北浜駅, 以為應該冇人架啦 ! 點知有一團香港旅行團係度. 逼爆左站個間房仔. 個個係度取暖.



間房好多人呀 ! 想慢慢欣賞下啲咭片都吾得, 啲人企晒係間房度吹水.





Joe 全程攞住舊蕃薯係度食, 點知好多團友問佢舊蕃薯係邊度買, 仲話好肚餓, 點解佢地吾見有喎 ! 個一刻真係好好笑, 我地吾係你地團友黎架 ! 
最好笑嘅係 ~ 有一位媽媽級團友大大聲咁係度講 .... " 呢個男仔咪坐係我地前幾個位, 成日攞嘢出黎食個位男仔囉 !

Joe 話早知係超市買多幾舊蕃薯黎, 係度賣都得呀 ! 

上左觀景台, 欣賞海邊美景.





到我地揸車走, 旅行團都仲未走 !



由北浜駅駕車去濤沸湖, 好近大約5分鐘度.



黎呢度吾係好多人, 可以慢慢餵下天鵝, 影下相.





開始日落, 天空有晚霞, 好靚 !



水面仲開始起霧呀 ! 我都係第一次見水面起霧........



啲霧一路係水面漂過黎, 到我地上車開車, 霧包圍左部車.



開車上路往知床斜里町.



大約晚上 6時 終於到達知床斜里駅, 天已經黑晒. 原本計劃直駕車往知床 Utoro住2晚溫泉旅館, 不過今日的車程實在太長, 吾想夜晚揸這程知床斜里駅-> 知床 Utoro, 驚黑蚊蚊駕車好危險. 所以今晚會住宿於知床斜里駅旁酒店.



今晚酒店 : ホテルグランティア知床斜里駅前  Route Inn Hotel
係 jalan 訂左房間包晚餐套餐, 包埋食店送迎

夕食は地元人気飲食店で地場食材を味わう2食付プラン
斜里を代表する郷土料理店の「しれとこ里味」で‘知床海鮮炭火焼コース’の夕食を味わうプランです。
禁煙 コンフォートツイン(26インチ薄型液晶テレビ搭載)停車場無料

(¥7,550円 x 2)  合計 : ¥15,100円



房間俾左最高個層 - 13樓. 張床幾濶同埋好舒服, 最重要係房間無料上網.
酒店仲有免費溫泉浸, 係地下. 



約左 晚上7時係大堂等送迎. 由酒店去這間里味炭火燒, 都要15分鐘.



其實包左以下這一盤食物俾你慢慢燒.



先燒左北寄貝 & 帶子.





今晚年三十晚, 我特別選左炭火燒黎當做節. 其實個盤咁少, 吾係好夠我地食, 我地追加左豬肉, 北寄貝, 仲有 BBQ 必備 ~ 生啤 !

今晚由酒店送迎黎食炭火燒得我地同下圖後面一對日本情侶.佢地好犀利冇叫過飲品, 燒咁耐, 水都冇飲過, 真係服左佢地.



原本見呢條魚個樣麻麻地, 唸住吾食, 咁燒燒下無聊食下啦, 點知呢條魚燒熟左之後, 脆卜卜好好食架 !




(Day 6)上午 ~ 知床 Utoro 之驚恐半小時 .........待續
(Day 6) 中午 ~ 年初一 知床流冰漫步體驗  .....待續

沒有留言:

張貼留言