2010年4月19日 星期一

2010新春橫行北海道 ~ Day 5 ~ 美瑛 Spoon Valley 的清晨


2010新春橫行北海道 ~ Day 5 ~ 美瑛 Spoon Valley 的清晨

13/2/2010 (Day 5) 早上

噚晚好早瞓, 一覺瞓到大天光, 我居然清晨6時已經彈左起身.
望下出面先, 嘩! 就黎天光, 出面已經可以望到一面無際雪景. 好靚呀!

現在天色仲係暗暗地, 太陽仲未出晒黎, 個天同雪地都係粉藍色, 真係好靚好靚 !
我彈左起身, 下樓坐係落地玻璃窗, 欣賞日出美景. 仲有就係不停影相. 紀錄低這一刻美麗的景色.


慢慢睇住美瑛天色變化.
最後, 太陽升到最高, 我都要戴住太陽眼鏡先睇到出面.
係樓上望落去, 見到好多小動物腳印, 圍住我地間屋走.
民宿主人住宿的房子.
噚晚太黑什麼都睇吾到, 但係今朝早先發覺, 浴室望出去係好靚呀 ! 好似係浴室排左圖畫一樣.
我地就係住呢間屋仔.
一定要同屋仔合照一番.
食早餐前, 我地係周圍影下相, 玩下雪咁.
早餐係民宿主人送過來, 好豐富呀 !
有雜菜湯, 牛奶, 紅茶,  烟肉包, 乳酪, 生果. 好多嘢食呀. 食飽啲來預備今日長途車往知床斜里站.


Day 5 ~ 美瑛 -> 網走 ->知床斜里站 ........待續

沒有留言:

張貼留言