2010年4月12日 星期一

2010新春橫行北海道 ~ Day 4 ~ 美瑛民宿 Spoon Valley


2010新春橫行北海道 ~ Day 4 ~ 美瑛民宿 Spoon Valley

12/2/2010 (Day 4) 晚上

下午5時多, 天色已經差不多已黑, 入黑後係美瑛駕車, 係好難辨別方向.
兼且入Spoon Valley 電話號碼, GPS 係搵吾到目的地, 咁就唯有靠佢地提供的地圖.
但是我地係個附近兜來兜去, 兜左半小時都搵吾到入口. 明明係好近北西之丘展望公園, 但係都搵吾到究竟係邊度. 終於唯有打電話俾民宿, 等佢地揸車出黎帶我地路入去.
好彩我地係北西之丘展望公園打電話給民宿, 因為去到民宿之後, 個度係收吾到手提電話架, 完全係冇訊號架.

美瑛民宿 Spoon Valley スプウン谷のザワザワ村
屋出面啲雪好厚好高, 好似棉花糖.
Spoon Valley 有5間屋仔, 屋仔有2層, 地下係客廳, 厠所.


客廳有張吊椅, 同小梳化.



飯廳另一面係落地玻璃窗, 夜晚就黑蚊蚊什麼都看不見, 不過我唸日間的時候, 一定好靚.





洗手間就好大間.



上層係睡房.


上層睡房其實可以瞓 4個人, 除左這邊有兩張床之外, 另一邊都有一間細房有2張床.
真係估吾到這間民宿的雪櫃, 都擺左幾枝紅酒, 白酒, 啤酒. 咁又係, 黎到美瑛這個地方, 美麗景色 + 童話般的餅乾屋仔, 就應該飲番枝紅酒或白酒, 享受一下. 
有富良野出產的紅白酒, & 啤酒.
富良野出產的紅白酒, 啤酒, 收費吾係好貴.
今晚晚餐係 BBQ, 民宿主人夫婦帶左食物 & set 好爐.
沙律, 芝士, 野菜, 烟肉 & 肉腸.


芝士係放爐下層, 烤芝士




食 BBQ, 不可少得啤酒. 我地都幫襯左雪櫃內富良野啤酒, 幾支啤酒,俾我地飲晒. 
Spoon Valley room rate :
9,900 yen with breadfast /per person  x 2
2,900 yen dinner / per person x 2
Total : 25,600 yen

美瑛 Spoon Valley 的清晨 >.<    (待續.........)

沒有留言:

張貼留言