2006年7月10日 星期一

曼谷三日兩夜~美食+Spa~Day 2 (Part 2)


曼谷三日兩夜~美食+Spa~Day 2 (Part 2)

2006年7月1日 (Day 2)
食完下午茶飯, 搭的士去做 Spa.

Nibhana Spa
Nibhana Spa 位於一楝service apartment 之內. 泰式味道嘅裝修. 下午5:00時到, 職員小姐奉上飲品及介紹供我們選擇之磨紗及按摩材料. 因為吾想同係Dvn做嘅重覆, 所以我們選做這個以按摩為主 : 
MASSAGE INDULGENCE  
Foot soak with Warm Aroma Bath / Body Scrub / Aromatherapy Body Massage / Warm Herbal Compress  


Start with gentle foot soak in warm aroma bath, followed by daily homemade body scrub helps detoxify death skin cells. A full long-hours of Aromatherapy body massage helps improve blood circulation and energy flow. Final with warm herbal compress to release the sluggish flow of blood aids to relax sore muscles. Ideal for Massage Lover.
 
Baht 4,150 / 180 minutes
都幾大嘅按摩池, 可惜我們選嘅treatment沒有做浸浴.
 首先係做腳浴.
 我選嘅按摩材料  享受完三小時Spa之後, 職員小姐又奉上熱茶及水果給我們享用 ! 又食嘢啦 !
做完 Nibhana Spa 後感 :
~ 幫我做按摩嘅小姐都幾好力度, 有些時候佢都好大力, 我要叫佢細力啲. 但按摩途中, 我聽到隔鄰房間好嘈, 有小朋友大叫,係度玩. 雖然我都有懷疑係咪我聽錯, 但係班小朋友係講廣東話架,我唸佢哋嘅父母係度做Spa,小朋友就係度玩. 就係咁嘈住我哋做 Spa. 
做完兩間 Spa, 我比較喜歡 Dvn 嘅環境, 比較寧靜. 兩間嘅手勢其實都差不多. 但係Nibhana Spa 每間房都有獨立厠所, Dvn 就沒有.

做完都係晚上8:30. 即搭的士去Big C Supermarket. 行吓買些小食回香港. 行到三樓有個Food Hall, 係個度見到 " Swensen's ", 即刻飛奔過去, 好在行得快, 坐低之後職員即用Banner 封咗入口. 我哋叫咗這個做緊推廣 :
 雪榚兩大杯
, 每杯價錢都係... (見下)
 同poster嘅一樣,只售 59 baht 一杯 真係抵抵抵, 又好食, 都係HK$12 / 杯
食完雪榚之後唸住去 " 又話啦 (China Town) " 食嘢. 但係實在太大雨啦, 而且剛剛食完雪榚都未肚餓, 所以都係返酒店. 回到酒店後, 即到酒吧飲番杯, 因為仲有1,000 baht 消費額. 飲完酒後, 回到房後, 又叫咗 Room services, 我哋又食嘢啦 !
 

(Day 3 ~ to be continued...........)

沒有留言:

張貼留言