2006年7月7日 星期五

曼谷三日兩夜-美食+Spa ~Day 1 (Part 1)


曼谷三日兩夜-美食+Spa ~Day 1 (Part 1)

前序
為了慶祝結婚一週年紀念, 阿Joe原本想訂香港迪士尼酒店, 但要成差不多$2,000一晚,計落條數連埋入場費及園內食飯及買嘢,咪要成$3,000多元玩一日. 好似吾係好抵噃 !
所以轉移視線到泰國曼谷,雖然貴多少少,但去三日,早機去晚機返,玩足三日,好似抵過去迪士尼酒店一日.
好 ! 一於咁話, Let's go !!!

2006年6月30日 睛天 (Day 1)

今天早機 8:10 am起飛, 早上 6:30 便到機場check in.
差不多曼谷時間早上10:30到達曼谷機場,即刻用HK$500唱Baht先,對4.85. 即去排隊搭的士,俾咗泰文地址及酒店名俾的士服務小姐睇,佢即刻搵識路司機,要400 baht, 司機吾用Meter計. 泰友營嘅網友講過大約400 baht. 好 ! 是但啦, 費時再等, 好熱呀, 算到港紙$80, 都好平.  一路上, 有時都幾塞車, 原來包埋兩程高速公路費用都要80 baht. 咁即車費 320 baht, 差吾多啦 ! 因為曼谷的士司機見到遊客通常都吾會用Meter收錢架, 通常都開價. 但係出得去玩, 費時咁計較, 的士費咁平 !

機場到酒店大約一個鐘到,  check in時, 櫃檯小姐問我哋幾點機走, 可以 late check out 到下午3:00. 跟住話酒店仲做緊開張推廣, 每房送1,000 baht消費額去酒店酒吧飲嘢. 之後櫃檯小姐親自帶領我們上房間, 咦服務幾好呀 !

之後我們即刻搭的士去水門區食好多網友都讚嘅 "水門雞飯". 俾地址酒店員工,佢哋會寫低泰文地址俾的士司機. 我們12:30上車, 期間不斷塞車,司機揸車揸過頭, 很塞車, 期間阿Joe不斷話好肚餓, 之後我哋頂吾順話係附近落車, 落車時已經係2:00了,搭咗個半小時的士啊 ! 坐到Pat pat 痛. 的士費計咪表大約 200 baht. 落車後,望下週圍, 咦原來這裡是我唸住食完雞飯後來唱錢嘅 Superrich, 咁先去唱錢, 唱咗HK$3000, 對1: 4.9. 要影印護照.

唱完錢後, 即去食雞飯, 一路上都見到好多香港人.唔... 這條路對了 ! 行行下, 咦點解要過馬路嘅, 地圖冇寫嘅. 正在猶豫之際, 有個身穿黃衫(曼谷流行穿著,因泰王生日,很多人都穿黃衫)老伯抆我手,吓邊個抆我隻手 ! 佢用英文問我哋去邊度, 我俾泰文地址佢睇, 佢一睇即 講 : chicken rice !   我 : yes, yes.  阿伯 : This way ! Pink color ! good, good ! Hong kong people .  我 : Yes, thank you.  哈 哈 !! 照阿伯指示, 一陣間就見到啦, 身穿粉紅色T-shirt, 坐店內食.

阿Joe 一見到檔口即同男人(貌似老細) 講Chicken Leg ! Chicken Leg ! Two !

咁就來了上圖嘅食物, 我見好似同啲網友相中不同(雞放在飯上30 baht), 點解隻雞另外用碟上.
味道同新加坡海南雞飯吾同, 雞都幾滑, 飯就有少少雞油味, 碟飯就比較細, 點雞sauce幾好味,辣辣地. 湯有重重的胡椒味. 味道都okay啦, 同海南雞飯吾同風味. 埋單要 120 baht : 我哋叫咗2 個Chicken leg rice, 1個rice(阿Joe吾夠食,要食多個), 2支可樂. 唔... 個隻另外碟上嘅雞都幾貴嘅. 不過全部都係HK$25 蚊.
我哋係香港已經上網book咗下午4:00做Spa, 但要3:30到. 我哋行去搭BTS, 途經四面佛,係Chitlom站搭去Phrom Phong站, 好似20 baht, 好快呀, 大約 8分鐘就到,  Emporium對面,BTS旁的小巷轉入5分鐘在右手邊的花園之中.
DVN Spa

 做Treatment 之白色大屋 (我哋間房係相中二樓) 下午3:30到, 好準時. 先俾張email copy 小姐睇已book treatment, 職員小姐再俾個Treatment Menu 再confirm我哋做嘅treatment. 然後再選treatment用磨紗及按摩材料. 之後職員小姐送上兩杯飲品, 暖暖地, 好好飲, 飲完好relax,再加上室內一陣陣香味. 我選咗這個 :

Timeless Nurturing  

Pepper Berries Foot soak / Body Brush & Carnation Oil Cover / Aromatic Steam / Body Scrub & Body Mud à la carte / Aromatherapy Body Massage / Aloe & Camomile Deep Cleansing facial/ Bio Peeling Skin Radiance Anti-Bacterial Masque / Floral Milky Bath / Tamarind & Papaya Foot Scrub / Aloe Vera Foot Rub / dvn Foot Massage / Daily Fresh Light Meal
 

An ultimate pampering experience to recharge your total soul from inside out. Enjoy the pampering ritual through dvn splendid spa, bathing in moonlight, sunshine massage with rose petals scrub or à la carte aroma oils at your own selection. This treatment will lead you to a total stage of peace, ultimate life force rejuvenation.
300 mins / 5,950 Bht
Treatment包咗Light meal, 職員小姐帶我們去Dvn Tea House 食Light Meal :
 白色為主色,光潔明亮Tea House
 先來一杯Passion fruit + Orange Juice 果汁. 這杯果汁好好味,好味到完全形容吾到 !
  再來Tuna Fish sandwichs, 幾好味但食咗半份,好飽呀 !
 仲有dessert. 上面嗰杯係mango肉甜品, 下面嗰杯係黑提子jelly+朱古力蛋糕甜品.
食完坐咗一陣, 職員小姐帶我們上Treatment room, 係二樓.
 
 我選嘅用料
 嘩!好靚嘅浴缸 !佈置好清雅. Floral Milky Bath~ 玫瑰花牛奶浴 就係這裡浸.
跟住就開始我們嘅五小時spa treatment 之旅.....

(Day 1 ~ night to be continued ....)


沒有留言:

張貼留言