2010年5月24日 星期一

2010新春橫行北海道 (Day 6)(下午)知床國立公園尋找小鹿之旅


2010新春橫行北海道 (Day 6)(下午)知床國立公園尋找小鹿之旅

14/2/2010 (Day 6) 下午

玩完流冰漫步之後, 回酒店check-in 攞埋房間, 事不疑遲, 即刻出發往知床自然國立公園遊車河, 同埋主要目的係尋找小鹿......

進入知床自然國立公園範圍, 並且轉上斜路後.

即刻見到第一隻小鹿呀 ! 我地即刻停車,在車上不停狂影相.
嘩 ! 睇下小鹿個口仲含住把草, 完全不理會我地, 不停係度食.... 食.....


跟住見到一批小鹿, 企係斜坡度搵食物, 咁斜都上到去, 真係犀利 !



大, 中, 細 ~ 一行三隻鹿. 吾知係咪一家人呢, 企埋一齊, 好得意呀 !





遠處樹林內, 見到一隻有角的鹿, 雄鹿呀 ! 佢對角好大呀 !
原來鹿會食樹皮架 !






佢好似望住我地喎, 你眼望我眼, 好.... 識望鏡頭影相 !





佢又望住我地呀 ! 眼甘甘咁 ! 個頭仲岳得好高, 隻腳仲郁郁下, 好似想兇我地, 來意不善喎 !

因為當時我地已經落左車, 阿鹿係斜坡小山丘上面, 我係佢下面不停影相, 好驚阿鹿衝落黎我地度, 嚇到我地即時走人....... 仲差啲跣低  *.*  



行左去知床自然中心門口, 因為時間有限, 而且就黎日落天黑, 所以我地冇行入去知床五湖.



這裡有條路知床橫斷道路可以直接駕車去羅臼, 不過冬天係禁止通行.



揸車落番去這裡, 呢個位置係觀賞日落的好地方.



已經有龍友係度擺晒腳架等最好日落時機影相.



係呢個位置, 加上長鏡頭就可以影到知床岸邊美景.


可以影到玩 4時 個批流冰漫步.












沒有留言:

張貼留言