2010年5月11日 星期二

2010新春橫行北海道 (Day 6)(上午) 知床宇多呂溫泉 Utoro


2010新春橫行北海道 (Day 6)(上午) 知床宇多呂溫泉 Utoro

14/2/2010 (Day 6) 年初一 (上午)

知床斜里町 -> 知床宇多呂溫泉 Utoro

早上起身一開窗, 就見到遠處雪山美景, 係知床斜里町最高的建築物就係呢間酒店.



酒店外貌



酒店旁邊就係 JR 站, 靜英英, 人影都冇個 !


十時 酒店 check-out 後, 就開車出發往 知床 utoro, 大約需要 1小時30分車程.




驚嚇的30分鐘

揸左幾日車一路都平安無事, 咁呢條路旁邊的景色又好鬼靚, 咁就唸住揸車揸埋路邊吾好阻住後面車啦!點知估錯以為係雪平地, 架車左邊個車胎趺左入厚雪中, 成架車左面陷入雪裡, 個一刻真係嚇死人
, 好驚呀!  係度唸點算 .... 我吾想俾 5萬yen 拖車呀..... 就算拖車.... 呢度咁鬼山卡啦... 叫車都有排先到啦 ! 又唸吾係麻, 下午我要玩流冰漫步, 好驚玩吾到......

我 地企左一陣, 就有一個日本人揸車停埋一邊過黎問下我地有什麼可以幫到手. 呢位日本男士真係好好人, 佢話佢係做 tour guide架. 商量左一陣, 最後我地搬晒啲行李出黎, joe 狂   軚俾油, 試左好多次, 先可以揸番架車上馬路. 架車抽番上馬路個一刻, 我同呢位日本男士興奮到一齊拍晒手掌係度大叫好嘢 !  好彩揸得番上黎, 如果吾係要叫拖車就麻煩啦!
好彩 ! 好彩 ! 

與好人日本男士握手道謝之後. 我地繼續開車出發, 之後行程中途停車影相, 都吾敢泊得咁埋, 直接泊係馬路再打死火燈就算.

就係呢個陷阱..... 雪洞


途中已經見到海面的大片冰海呀 ! 今日玩流冰漫步一定冇問題 ! 







去 utoro 中途, 好多馬路都維修緊 ! 好彩我冇選擇夜晚揸車入去, 又冇街燈, 又整路, 都幾危險呀 !





又黎到呢個知床瀑布



上去睇瀑布, 要行一條好斜的雪路, 超跣同超滑. 雖然中間有扶手, 但係我見到行我前面的男人就係忽然之間係我前面, 五體投地向前跣低  @ .@  我都覺得佢趺得好痛.....

呢個瀑布係幾靚, 襯埋旁邊的雪好靚.



行左幾日車, 我地架坐駕都變得非常 dirty, 由白變黑呀 !



中途見到呢個怪石, 好似烏龜呀, 仲要背脊有好多毛毛呀 ! 烏龜頭個口最似 !



終於到達 Utoro 斜里町道の駅, 道の駅裡面有好多知床特產賣.


係道の駅食午餐, 補充體力, 食飽啲以應付下午流冰漫步.
我叫左呢個 三文魚, 帶子 & 三文魚子飯, 呢度食的煙三文魚好好味.


食完之後, 我地就去左 知床激光表演場地. 係呢度可以望到今晚我地住溫泉旅館,
知床グランドホテル北こぶし Shiretoko Grand Hotel









居然有流冰露天溫泉.... 唸住入去女湯睇下點樣流冰溫泉, 咁早都有人浸緊 ! 



爬上石上望住海景, 冰海美景 ! 






就係係呢度, 有人失手將聾貓趺左落去 ...... 呢度實在太深啦, 落左去上吾到. 唯有同聾貓 say goodbye !






(Day 6) (中午)  年初一 知床流冰漫步體驗  ........ 待續

沒有留言:

張貼留言