2008年9月23日 星期二

夏之北海道 ~ Day 2 (小樽、洞爺湖)


夏之北海道 ~ Day 2 (小樽、洞爺湖)


白之戀人
~ 比較欣賞店內售買各種賣相非常精緻的蛋糕, 蛋糕好靚呀 !
~ 店舖外的花園, 種植了不同種類的花卉, 很漂亮 !
小樽
小樽音樂盒堂旁邊的就是蒸氣時計 (睇過冬天啲相, 好似冬天靚啲)
街道兩旁有些店售買即燒帶子, 價錢又吾係好貴, 即燒即食 !
音樂盒館內, 有不同種類的音樂盒, 睇到我眼花潦亂.
我最鐘意就係左下圖 ~ 貓貓型音樂盒, 用玻璃造出黎架 !
不過實在太貴啦 ! 吾捨得買 !
睇完音樂盒, 冇收獲. 轉去銀之鐘 3樓的露天茶座, 嘆杯橙汁, 食件蛋糕,
欣賞下小樽市附近景色. 這套茶杯, 飲完自己清潔乾淨, 就可以帶番屋企.
之後去左北果樓, 六花亭買小樽著名妖精之森 & 朱古力士多啤梨.
妖精之森 ~ 日本仔改啲名真係靚, 其實即係年輪蛋糕, 從德國傳入.
小樽運河
我覺得冬天落雪的時候, 小樽運河會靚好多, 浪漫好多.
小樽海鮮市場
海鮮市場魚池內有很多海鮮, 全部都是新鮮生猛.
我地選左一隻最平雪場蟹, 2隻海膽, 一個海螺
海膽細細隻, 但開左之後, 裡面原來好多海膽架. 
海螺剌身 ~ 嘩 ! 鮮味爽甜得不得了 ! 這個海螺真係好正 !
雪場蟹 ~ 蟹腳放在火鍋內烚幾下, 好味道 !
這餐食到辛水辛汗, 大熱天時食火鍋. 其實只食海鮮刺身都得啦 !
洞爺湖足湯、手湯
晚上住宿在洞爺湖溫泉酒店, 我地帶備了酒店小毛巾, 便出外找路邊腳湯
一試腳湯滋味. 原來係洞爺湖這個區內, 有很多路邊的公眾腳湯,手湯.
其實真係幾好, 如果冬天行行下好鬼凍, 走落去浸下腳, 浸下手. 即刻暖番晒!
我地兩人坐係度浸腳, 傾下計, 真係好鬼舒服 !
尢其係今日行左成日, 浸完之後, 隻腳鬆晒, 腳疲勞盡消 !
浸完腳番酒店浸溫泉, 睇煙花 !  

沒有留言:

張貼留言