2006年10月19日 星期四

出走泰國布吉5D4N之【食在布吉】~ Part 2


出走泰國布吉5D4N之【食在布吉】~ Part 2

【食在布吉】~ Part 2
1) 芭東市 ~ Sabai Sabai Restaurant
這間餐廳好多老外光顧, 我地又入去試吓, 味道一般, 但價錢便宜
.
雞肉炒河, 90 baht
漢堡飽, 60 baht
 2) Chalong Bay ~ Parlai Seafood Restaurant
地道泰式海鮮餐廳, 多數係當地泰國人光顧, 餐牌有泰文及英文.價錢比芭東海鮮店更便宜, 味道不錯, 不過待應大多都不懂英文
.
 冬陰功湯 ~ 辣度剛剛好
粉通菜 ~ 都幾好味
泰式辣味軟穀蟹 ~ 冷盤,麻麻地.
  3) Bundarika Resort ~ Restaurant
酒店包左一餐晚餐, 那晚全餐廳只有我們一枱 ~ 包場, 好浪漫
. 廚房及待應只係serve我地兩個. 係這間酒店住, 真係好寧靜, 好少見到其他客人. 晚飯味道幾好, 但係我地叫兩杯飲品, 都要400 baht, 貴了一點 !

4) Central Phuket  ~ Fuji Restaurant
無錯 ! 係日本菜 ! 係泰國食日本菜真係好低食, 好便宜.

這餐食左剌身船, 活魚刺身, 天婦羅蝦定食, 燒牛肉定食, 兩杯飲品. 埋單 1,100 baht, 好抵食

5) 芭東 ~ 99 大排檔
這裡都有海鮮食, 不過係雪藏. 味道麻麻地, 都係Lotus 最好食 !
這餐叫左 : 魚翅 ~ 吾係好得, 炒通菜 ~ 好好味, 菠蘿炒飯~麻麻地
.

6) 芭東 ~ The Pizza Company
Pizza 味道不錯, 又抵食 !
7) 芭東 ~ 香蕉 Pancake

 無相 ! 因為太好食, 已經食左啦. 香蕉 Pancake 係車仔檔, 很多味道可以選

8) 布吉橙汁

我覺得布吉橙汁好好飲, 味道吾同香港, 我飲過幾間布吉餐廳橙汁都係一樣味道. 泰國出產~橙表面係綠色, 味道少少像柑桔味
.

 

沒有留言:

張貼留言