2014年5月23日 星期五

2013新春四國山陰6天自駕之旅 ~ 界 出雲夕食篇(活松葉蟹の特選蟹懐石)

浸完一轉溫泉之後, 又來到今晚重頭戲夕食. 


活松葉蟹の特選蟹懐石プラン (每人一杯半蟹)

夕食餐廳

 嘩, 真好呀. 有中文菜單. 全部都係用蟹.  好期待呀 !


 先付


 小鈢

蟹黃甲羅燒  ~ 用蟹膏加少少酒, 放上燒熱.


嘩... 好香蟹膏味加上少少酒味, 正 ! 慢慢飲慢慢嘆.... 

再來燒蟹腳蟹肉.  YUMMY !



蟹肉sashimi,  每人有兩隻蟹腳剌身, wow... 入口非常鮮味.... 真係正....

食完蟹腳剌身之際, 服務員拿出一盒古怪東西, 俾我地睇一睇, 這是等一陣我們吃的蒸蟹, 服務員說係出雲附近這個地方,蒸蟹前會將蟹放在紅色盤子. 這個繩令我想起出雲大社那個超大連繩子.

蟹肉養老蒸茶泡飯

 蟹肉火鍋 ~ 一隻蟹腳俾你試下火煱味道, 用熱水汋一汋, 半生熟蟹肉, 又是不同滋味.



炸蟹肉棒  ~ 雖然食到這裡, 飽飽地, 不過這個炸蟹肉棒出奇地好味. 


 之前拿回去蒸松葉蟹, 已經蒸熟了, 拿出來給我們看一看, 再拿回去拆給我們吃.

 最後一道菜, 蒸松葉蟹, 這隻蟹好大隻呀, 仲有本地介指呀. 最後我們好努力要消滅這隻大蟹. 

蟹蓋真係多膏, 超美味, 簡直滿足到我喜歡吃蟹蓋心情.

蟹腳拆晒蟹肉出來, 慢慢食. 

 蟹肉味噌湯.

甜品.

這一餐松菜蟹懷石真係令人回味無窮.無論房間, 服務, 溫泉完全值回房價.

2 則留言:

  1. 呢餐松葉蟹好正喎! 星野集團出品唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐松葉蟹真係好好味, 我先生宜家仲掛住呢餐呢 ! 星野旅館不錯, 我都係今次第一次住星野旅館.

      刪除