2009年2月9日 星期一

Hea 遊布吉8days 之旅 (Day 3 ~ Similan Islands)


Hea 遊布吉8days 之旅 (Day 3 ~ Similan Islands)

Day 3 ~ Similan Islands  
Similan Island 係由9個島組成. 這9個島已經成為泰國的 Mu Ko Similan National Park 國家公園.
Similan Islands 只在 11月中至 5月中 開放給遊客參觀, 雨季時候關閉.
Similan Islands tour fee : 2,900 baht per person (係布吉偉林報名)
因為我地間酒店係最遠, 所以早上 6:00 天都未光, 車子便來接我們, 經過 2.5小時車程.
8:30 到達 Thaplamu Pier , 領取 浮潛用具及蛙鞋, 聽 tour guide 講下行程, 內容大致係吾俾喂魚, 吾好扔垃圾, 不准捉魚, 不准破壞珊瑚, 保持環境清潔, 保持原有生態環境.


              
之後 9:00 上快艇, 上船前收晒所有人啲鞋, 咁都好吾駛啲鞋放晒係船度, 阻住晒. 大約 1.5 小時船程, 到達第一個浮潛點 ~ Island No.5
係海中心, 浪好大. 但係水好藍, 好清, 好靚呀 !
這裡的珊瑚都好大座, 好高. 最衰早一日, 防水相機弄壞了, 令到我吾可以影好多水底相. 浮潛見到美麗水底, 唯有留係腦入面 ~ 回憶. 在這裡玩左 45分鐘, 就再去下一個浮潛點
第二個浮潛點 : Island No.6
我地係一個小海灘對出海面停了船, 導遊吾建議我地游上小海灘, 因為海邊好多珊瑚, 會弄傷手腳, 建議只在海中心浮潛. 這裡有好多魚在珊瑚邊游來游去, 我仲見到有好大條神仙魚, 遠距離仲見到蘇眉, 珊瑚真係好大座.

第三個浮潛點 ~ Island No.4  Na beach ~ enjoy the beach and take the lunch here.
這裡實在太靚, 吾識形容, 大家自己睇相.

在這裡浮潛可以見到最多嘅係倉魚, 係你身邊游來游去, 牛咁大隻眼望住你, 感覺好得意. 如果游出些少, 游到去有一塊好大的水底石頭度, 你仲可以見到有石班在大石旁邊游黎游去.
這裡就係 Mu Ko Similan National Park
我們的背影 !
在這個島上, 可以租這些營幕露營, 在這裡過夜.
第四個浮潛點 ~ Island No.8 ~ Donald Duck Bay
佢地話塊大石似唐老鴨個嘴, 在這裡你可以選擇跟導遊爬上山 Viewpoint 或者係沙灘浮潛.
我地係大石邊浮潛. 嘩 ! 真係好多嘢睇, 因為石邊水底好多珊瑚, 所以好多不同種類魚睇. 我見到有一條好大條蘇眉正在食緊珊瑚, 佢用佢排哨牙係度咬珊瑚, 如果俾佢咬到都幾痛.
係度玩左大約 45分鐘, 回程大約 1.5 小時返回碼頭.  車程回布吉大約 2.5 小時. 晚上差不多 8:30 才回到酒店.

雖然交通車程,船程比較長, 但係我都覺得係值得去嘅 !
如果我下次再去布吉, 我唸我會再去多一次 Similan Islands !

沒有留言:

張貼留言