2007年10月13日 星期六

春遊德意篇 ~ 奧地利 ~ Swarovski crystal world


春遊德意篇 ~ 奧地利 ~ Swarovski crystal world

從意大利回程德國途中, 會經過奧地利, 途經奧地利當然要去參觀一下世界著名的 Swarovski crystal world 水晶世界, Swarovski 邀請了很多位藝術家用水晶為主題, 創作了很多水晶藝術品放在這個水晶世界展出俾各地遊客參觀欣賞 !
到了奧地利, 天氣晴朗, 萬里無雲, 綠油油草地, 藍天+雪山, 風景優美, 人心情特別開朗.

水晶世界入口
入到裡面, 就會見到這個世界上最大顆的水晶石, 好大顆啊 ! 閃爍爍, 好靚啊 !
一路行, 一路上有各式各樣水晶展品.
水晶馬
  水晶聖誕樹
水晶水母 ~ 這個會變色的.
還有很多水晶展品, 當然這裡不能一 一盡錄, 但係這個水晶世界真係好值得去參觀一下.
行到最後, 當然係要遊客們打開荷包的時候, 所有水晶產品係這裡店舖都有得賣, 有些仲係香港冇的, 我搵到一張係以香港放煙花夜景的水晶郵票, 仲話係同香港郵政局合作出版呢 !(當然即買啦!) 仲有盒裝水晶, 盒子裡全部都係吾同形狀不同顏色的水晶.(好靚架) (梗係買埋啦 !)
最後行到好肚餓, 在裡面Cafe 食了蛋糕 !
有很多蛋糕, 仲有奧地利 Sacha cake (黑色嗰個) 係呢道就可以食到正宗 Sacha cake, 濃郁的朱古力味, 正 !
仲飲左 " Meat Soup " 很濃牛肉味的湯 ! 正 !

沒有留言:

張貼留言