2007年9月13日 星期四

流浮山 ~ 海鮮餐


流浮山 ~ 海鮮餐

八月中的時候, 回家途中, 忽然很想食海鮮. 我們便去了流浮山食海鮮,
雖然回家路上一定會經過流浮山路口, 但係從未試過去食海鮮.
之前都有駕車去流浮山內的小街逛逛, 又有去過差不多路盡頭的觀鳥居,
學人觀下鳥咁 !

今次選擇幫襯位於巴士站旁的 歡樂海鮮酒家. 我地冇叫二人海鮮餐,
因為套餐冇我想食嘅海鮮 !
通常都係男士出去魚缸指指點點, 叫左幾味 !
叫左全個魚缸最細個隻龍蝦 ~ 上湯龍蝦, 雖然少了點肉, 好似吾夠候, 味道吾錯 !
~ 果皮蒸飽魚仔細細隻最啱我, 因為試過在澳州食過大飽魚, 食完之後, 成晚胃痛, 消化不良.
所以我都係食細細隻飽魚仔, 就最啱我嘴型 !
~ 蒸奄仔蟹 雖然這隻奄仔蟹吾係好大隻, 不過佢好多膏啊 ! 同埋這間酒家烹調奄仔蟹方法
應該有些特別, 因為我覺得蒸完出來, 好鮮味, 又多膏, 呢個奄仔蟹 好掂 !
仲有流浮山出名的生蠔 ~ 酥炸生蠔
今次海鮮餐食左大約$5XX.

沒有留言:

張貼留言